Thursday 25 August 2011

Oh tidak !!


Salam Mesra Salam Satu Malaysia

Masih setia membacakah kalian?? Kalau masih, tahniah aku ucapkan hehehe Okii laa hari ni tak nak bersembang panjang. Cukup sekadar memberi satu enrty yang pendek dan ringkas !!

Hai...hari ni tiba-tiba mood sedih datang menerpa. Sebabnya?? Haa..sebabnya ialah raya nanti aku tak dapat cuti !! Ohh tidakkkkkkk !! hehehe saja buat drama leleh sikit. Sebenarnya boleh kalau aku nak cuti tapi kena cari backup pula.

Adohai...dari aku menyusahkan orang lagi baik aku menyusahkan diri aku sendiri. Ye tak?? Lagipun raya ke dua aku dah cuti. Then raya ke tiga kembali bekerja. Apa boleh buat..dah aku tersalah pilih tempat kerja. Tapi tak apalah. Lebih sikit gaji aku nanti. Dan, yang paling penting. HALAL hehehe


p/s : panjang jugak entry ni :D

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...