Thursday 30 June 2011

It Was Me

Salam Perkenalan Salam Satu Malaysia..


Siapa aku?? Aku adalah penghuni baru bagi dunia blog. Blog tempat meluahkan rasa yang bernama Amelia ~ Story-Mory-Glory.


Kenapa aku buat blog ni?? Bukanlah ada tujuan tertentu. Sekadar ingin mencari kenalan BARU untuk menjalinkan silaturrahim antara SESAMA MANUSIA. Sekadar ingin berkongsi rasa suka dan duka. Sekadar ingin menjadikan medium peng-blog-an ini diari ke dua dalam hidup.


Tentang aku?? Nama aku AMELIA. Mostly kawan-kawan panggil aku Amiey je. Aku anak bongsu dari 3 orang adik beradik. Satu lelaki dan dua perempuan. Aku juga adalah tunangan orang. Hidup aku dalam sebuah keluarga yang sederhana tapi terlalu kaya dengan Kasih SAYANG.


Sahabat Dunia Akhirat?? Yupp semestinya ada. Member baik aku ada 3 orang. Cik Akma [ E||ZaTuL L[u]R[v]E-L[i]N[e]S ] , Cik Waniey [ Si Gardizz MaNis ] dan Cik DeQ-Ja [maaf minah ni takde blog].


Last but not list?? Apa-apa pun aku still HAPPY dengan KEHIDUPAN aku yang sekarang. Dan kalau takdirnya begitu, tahun depan InsyaAllah akan bergelar isteri orang. If Allah wills.. Okii Daaaa..daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...