Monday 17 September 2012

Open House Wif BFF

Assalamualaikum wbt guys!!

12 September 2012 hari tu, aku and Geng Ting Tong ada terima satu jemputan Open House juga dari salah seorang ahli Geng Ting Tong.

So, lepas Isyak dalam pukul 08:30PM tu datanglah salah seorang dari ahli Geng Ting Tong - Cik Iza ke rumah untuk mengambil aku and Cik Ika. Lepas tu kami ke rumah Cik Akma pula. Oleh kerana kereta Cik Akma yang accident tu belum siap dibaiki dan masih ada dalam bengkel, so kitorang pergi dengan kereta Cik Iza je.

Cik Waniey tak dapat join atas sebab-sebab tertentu. Tak pula diberitahu sebab apa. Hehe .. Kami tiba di Spa ( Tempat Open House ) dalam jam 09:00PM. Jumpa dulu Geng Ting Tong kami, Cik Angah . Lepas tu jumpa lagi seorang, Cik Umai.

Then, kami cari satu port baik punye untuk melepak and sembang-sembang. Haa lupa nak bagitau, si Wai Kit ( Kawan Sekelas Geng Ting Tong) pun ada juga lepak dengan kami. Sambil-sambil lepak, sambil-sambil pekena satay memang buat kami leka.

Sedar-sedar je dah jam 10:00PM. Oleh kerana kitorang keluar dengan Cik Iza, so kena lah balik awal. Kalau melepak dengan Cik Akma or Cik Waniey, memang tak balik lagi lah kitorang. Hehe


macam berjanji pula kami - semua pinkish 

1 comment:

  1. memang seronok sgt2..bilela rasenye nak berkumpul mcm nie lagi yek..eemm..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...