Sunday 20 November 2011

Segalanya Aku Sendiri


Salam Sahabat ..

Aku dah cuba menjadi yang terbaik. Yang terbaik untuk orang yang aku SAYANG. Tapi kadang-kadang aku tak faham kenapa aku selalu dimarah. 

Adakah aku tempat pelepas GERAM ????

Haiii kalau diikutkan hati ni, dah lama aku memberontak. Tapi aku malas nak bergaduh. Nanti panjang ceritanya. Lagipun aku terlalu sayangkan dia. And, aku harap dia akan SEDAR betapa pentingnya diri aku dalam hidup dia. Aku terlalu sayangkan dia. Mungkin jalan TERBAIK aku harus sabarkan diri.

Bukan untuk sesiapa, tapi untuk aku dan dia. Untuk kebahagiaan kami bersama HINGGA KE AKHIR HAYAT. Cuma yang harus aku katakan, tolonglah walau sedikit kuman sekalipun, berilah aku kelembutan dalam perhubungan. Aku tak minta yang lain..i love u sayang..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...